WP

Alam Maya yang indah

Kisah Anak Terdengar Perbualan Ibu ‘Sapulah Air Liur Dikepala Abang Baru Senang Nak Masuk”

Leave a comment

Seorang cikgu wanita yang tengah asyik mengajar mata pelajaran matematik di kelas 2 berlian terhenti setelah melihat telatah seorang anak muridnya..

Dia melihat budak tu meludah atas tangan dan gosok2 kat kepala dia.. Disebabkan perasaan yg penuh curiga dan pelik, cikgu itu terus pergi ke muridnya itu dan bertanya..

Cikgu : Ahmad, kamu ni dari tadi cikgu tengok asyik meludah atas tangan dan terus kamu sapukan ke kepala !! Kenapa..?

Murid : Ermm.. Matematik nih susah sgt la cikgu..

Cikgu : Dah tu, kenapa kamu buat macam tu pulak..?

Murid : senang sikit nak masuk cikgu.. Cikgu : Apa maksud kamu..?

Cikgu tak paham..

Murid : Camni cikgu.. Semalam saya terbangun dari tidur sebab nak pergi kencing.. Saya lalu kat bilik parents saya.. Saya terdengar suara mak saya time lalu tu..

Cikgu: Mak awak cakap ape..?

Murid : Mak cakap… “ABG, KALO SUSAH NAK MASUK, SAPU LA SIKITT AIR LIUR KAT KEPALA TU.. BARU LAH SENANG MASUK..” Haaa… Tu sebab la saya sapu air liur kat kepala saya cikgu…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s